علاقه مندی های من

توضیح مختصر

۱ مطلب در مرداد ۱۳۹۰ ثبت شده است

مطمئنا فیس بوک از بزرگترین سایت های اجتماعی ست که تقریبا 750 میلیون کاربر فعال در سراسر جهان داره که تقریبا 10 میلیون نفر از آنها معتاد به فیس بوک هستند. خُب … همه می دانیم که اعتیاد از همه چیز بدتره.

اما چی بیشتر از همه  تو فیسبوک بدتره؟ خُب، شما به شدت وابسته شدید ، از کار و زندگی افتادید، وقت کمتری را با دوستان خود هستید.

به طور مثال اگر شما یک دانشآموز باشید، به شدت از مشق شب خود و مطالعات روزانه فراری و به فیسبوک متمایل می شوید. اگر شما هم احساس می کنید باید با اعتیاد به فیسبوک مبارزه کنید، در ادامه بعضی از راهنمایی ها رو ذکر می کنم.

1-تنظیم زمان ورود به سیستم

خُب، بر اساس یک جدول زمانبندی سازماندهی شده به اکانت خود مراجعه کنید. بنابراین به جای ورود در هر زمانیکه شما احساس نیاز می کنید، فقط یک زمان خاص برای ورود انتخاب کنید. بله، نکته اول اهمیت نقش خودتان برای رهایی از اعتیاد است.

بنابراین شما نیاز به تنظیم زمان ورود و خروج برای جلوگیری از ورود بیش از حد و محدودیت برای حظور طولانی مدت در فیسبوک دارید.

2- وبلاگ نویسی و تماشای آنلاین فیلم

وبلاگ و سایتهای تماشای فیلم راهکاری موثر برای اعتیاد فیسبوک میتونه باشه، برای جلوگیری از اتلاف وقت در فیسبوک شما میتونید تو یوتیوب فیلم تماشا کنید یا وبلاگ داشته باشید. میشه به  اثبات رساند که وبلاگ نویسی هم گاهی اوقات اعتیاد آوره اما من میدونم که اگر شما یک معتاد به فیسبوک هستید، به سختی به وبلاگ نویسی معتاد خواهید شد. پس جای هیچ نگرانی نیست!